20111017

Tiada tajuk.

uarghhhhh! penat penat.. hari ni first time and first day bekerja. penat siottt. tapi apa bleh buat kan, kalau nak enjoy mesti lah gune duit sendiri.
seriously, bos aku tu sporting gilerr. cantik lagi slimmm. fuhhh~ hahahaha.
tapi malangnya, aku boring sangat kat sana ha. esok nak pergi MM lagi. interview kat tempat wayang lagi. hehe. kat kedai cermin mate tu boring sangat. terngantok2. emmm.
mala ajak tengok cermin. dah lah geng aku tu cuti hari ni. hahaha.
930pm.. dah habis kerjaaa! hehe. keluar dari tempat kerjaa, pergi makan kat rumah 'asap' dengan abang angkat aku and kawan die sorg lagi. sambil2 tggu ayah ambil, minum la dulu kan? hehe.
penat punya penat, aku teringat balik an kes semalam. hmmmm.. ngis2 aku dalam kereta tau. ayah pun heran. abg angkat aku tu pun frust. dunia dunia. kenape lah kejam sangat... haihhh.
aku ngis bukan ape, aku ngis sbb aku rasa diri aku ni tak perlukan seorang kawan macam Folla. aku sayang sangat kat die. aku bayangkan kalau aku mati nati mcm mane lah keadaan die kan? sape nak pimpin die lintas jalan. trus lahh air mata aku keluarr ); hidup aku kadang2 takde gune. betul aku cakap. hmmm.. demi kebahagiaan kawan aku an gerek die, aku terpaksa lepaskan die. kawan baik aku sendiri. memang aku bodoh kalau buat macam ni. betul ckp gerek die, kawan mcm aku ni takde gune! bawa gerek orang keluar sampai lewat2 malam.. tapi die taktauu, aku banyak masalah. aku tak tauu nak share kat sape. aku dah takde orang lain dahh.. cume Folla sorg jer yang paham and tauk macam mane nak bg aku nasihat..
tapi apakan daya, semua niat baik aku selama ni tak d pandangg :') takpe. tak kesah pun ni haa. yang penting orang d sekeliling aku bahagie jerr. tu jer yang aku nakk. biar lah aku yang sedih merana terseksa, asal orang lain tak.. hmmm. orang sume cakap buruk pasal aku kat blakang akuu. tapi diaorang tak kenal sape ANNA yang sebenar. diaorang belum kenal. yee yee, maybe lepas ni aku akan teruskan dengan tabiat lame aku dengan rokok and minum. sorry.. ni jer cara untuk aku lupekan semua yang terjadi dalam hidup akuu. lelaki? whatever... takde mase nak fikir. aku takkan cari laki. biar laki yang cari aku. aku dah penat.. aku dah puas d permainkan oleh lelakii. terima kasih buat kalian ye?
lepas ni, aku dah takde sape2 nak halang aku dari tabiat lame aku. kawan aku? diaorang tak kesah. boyfriend? takde. hahaha. family? masing2 busy dengan hal masing2. aku? dengan tabiat lame aku. habis cerite. tapi seriously, balik dari merdeka mall ke taman tunku pakai skateboard memang best gilerrrrrrrrr siot!! \m/
dah lah. penat dah jari nak taip. sebenarnye, masih banyak. hehe. takut blogg ni jer yang tak muat nti. okay byeee peeps!

No comments:

Post a Comment