20111016

:')

everything spoiled because of me.
mungkin ini cobaan untuk aku. entah la weii. aku pun dah buntu dah.
friendship.
aku taktau nak buat ape lagi dah. dah sakit dah hati. dah penat jaga hati suma orang. orang sukati jer nak end up friendsip. emm.
i dont know lah. pening pening lalat.
lelaki sini sana buat pening. emmm.
cukup lah aku sakit dipermainkan.
no more. i need a real man a real boy to guide me up.
pfftt. im done man. im done.
orang sakit hati, aku terpaksa pujuk. aku sakit hati, sapa nak pujok? sapa?
anjing? kucing?
fuckk mann.
serious shit,mlm ni aku sedih sanga. but no one knows. aku ngis mlm ni, takde org tau. entah entah kalau aku mati esok lusa, takde org ambil kesah :') bagus la.
all i can do is keep on praying and praying.
aku rase Tuhan je yang tau ape rase aku skrg ni haa. kawan? hmmm :') aku hanya mampu senyum. aku semua yang salah. malam ni, aku serah semua yang aku rase semua yang membebankan hati aku.
friendship and love? aku pasrah.
:')
Ohh ya. esok dah mula kerja. wuuu wuuu. nervous gilerrr. hahaaha.
byeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment