20110802

);

hey hey hey ! 
emmm. first of all, takziah untuk nana & family atas kehilangan neneknya yang tersayang.
walaupun, saya baru rapat dengan nana hanya untuk beberapa minggu, saya tahu dia merupakan kawan baik yang jarang kita dapat jumpa :')
nana, stay strongg ok? aku, jiela, mas, sue, naiyn, eina, mijam, jai, ajiq, thomas suma ada untuk kau. mun kau perlukan pertolongan, mekorang ada untuk kauu. mekorg sayang kau na. kesusahan kau, kesusahan mekorg juakk. kesedihan kau, kesedihan mekorg. 
sabar ok? Tuhan lebih sayangkan your Late grandma. 
setiap yang hidup akan pergi juakk untuk selamanya.
mekorg sayang kau na! <3
________________________________________________________________

part 2. 
asyraf );
i miss him eh.
miss him so damn much. 
how i wish he knows that i reeally miss him.
too bad, he's owned. 
whatever. hmmm. 
i thought he's the one for me. nahhhhhhh~
i don't want to know about love anymore. 
i'm too scared to be in a relationship. 
i'm too scared to fall in love again. 
emmm. 
after what my ex has done to me, has leave too much scars in my heart.
cierrrrr~ jiwang bena bahh.
dah lah dah lah. 
imma off. nights.
aku harap satu hari klak aku akan dapat lelaki nok sanggup plah apa jak untuk org nok nya sayang.
kedak Kasyah dalam Lagenda Budak Setan :p hehe.
<3

No comments:

Post a Comment